Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

Μαμά...


-Μαμά, θέλω να φάω ,πειναω.
-Όχι δε θέλεις ακόμα, δεν πέρασαν 3 ώρες ,ξέρω εγώ.....




-Μαμά, θέλω να με πάρεις αγκαλιά
-Όχι δεν πρέπει, θα καλομάθεις.



-Μαμά, κοιτά, μαθαίνω το σώμα μου!
-Όχι δεν κάνει μου είπαν, βαλε την πιπίλα σου


-Μαμά, θέλω να κοιμηθούμε μαζί.
-Δεν γίνεται παιδί μου πρέπει να γίνεις ανεξάρτητος άνθρωπος.


-Μαμά, φοβάμαι το σκοτάδι ,μη φεύγεις!
-Μια χαρά θα είσαι κοιμήσου..

------------------------------------------------------------------------
-Παιδί μου, σου μιλαω δεν ακούς!?
-Αφού δεν ξέρεις μωρέ τίποτα, ξέρω εγώ!


-Παιδι μου, γιατι απομακρυνεσαι απο μενα?
-Ετσι συνηθισα μαμα ,τι ειμαι κανα μαμοθρεφτο?


-Παιδι μου, γιατι δεν εκφραζεσαι και κλεινεσαι στον εαυτο σου?
-Δεν εχει νοημα να εκφραζομαι ,αλλωστε εμαθα να εχω υποκαταστατα.


-Παιδι μου, γιατι δεν καθεσαι να φαμε σαν οικογενεια?
-Ειμαι ανεξαρτητος μαμα!


-Παιδι μου, φοβαμαι να πεθανω μονη , μη φευγεις!
Μια χαρα θα εισαι μαμα, κοιμησου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..