Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2014

ΜΙΚΡΑ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ, ΛΕΩΦ.ΑΘΗΝΩΝ


Μαρία Βούλγαρη.
Παρατηρώ τους φοίνικες που ξεράθηκαν στην λεωφόρο Αθηνών και σκέφτομαι για ποιες L.A WOMAN βρέθηκαν σε αυτή την θέση ανάμεσα στα βουλκανιζατέρ και τα ανταλλακτικά των χιλιάδων οικογενειακών αυτοκινήτων…...


...δεν μπορεί…κάποιος λόγος θα υπήρχε…έτσι κι αλλιώς οι φοίνικες ευδοκιμούν στην Ελλάδα…θα το ψάξω μετά στο google…
Για παπάκια ούτε λόγος εδώ κι αν κάποτε υπήρξαν είναι στην κατσαρόλα του new age εστιατορίου που ξεφύτρωσε στο Ίλιον…η στο Μπουρνάζι…δεν θυμάμαι…θα το ψάξω στο Αθηνόραμα…
Φοίνικες και ανταλλακτικά αυτοκινήτων πάνω από τον μπαζωμένο Κηφισό…πως μου ήρθε να σκεφτώ τον Κηφισό…θα αρχίσω πάλι την γνωστή γκρίνια …ζω στην μοναδική πρωτεύουσα της Ευρώπης που μπάζωσε τα ποτάμια για να γίνουν διαμερισματάκια…
Ας το ξεχάσω αυτό μεσημεριάτικα…θέλω να έχω όμορφες εικόνες…να, όπως αυτή τώρα…ταλαίπωρος περαστικός, έχει πατήσει την τσίχλα που ο ίδιος έφτυσε πριν μια εβδομάδα και ετοιμάζεται να μηνύσει τον εαυτό του… γελώ και ακούω τον διάλογο δύο παιδιών στο πίσω κάθισμα…”εμένα απέλυσαν την μαμά μου χθες, εμένα όχι ακόμα ,αλλά περιμένει»…ταυτόχρονα με έχει κόψει η πείνα και από το κινητό μου μπαίνω στο sisitiio.gr να δω τι θα φάω σήμερα…τα χθεσινά ρεβίθια της αρχιεπισκοπής, μάπα…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..