Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑΜΕ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ...


Κάναμε σεξ για πρώτη φορά και αμέσως μετά με είπε... ΤΣΟΥΛΑΡΑ !

.......Έτσι κι εγώ, του είπα να πάρει τους φίλους του και να φύγει!....



Γιέ μου, κάποιο πουλάκι μου είπε ότι παίρνεις ναρκωτικά...

- Πας καλά ρε πατέρα; ΕΣΥ μιλάς με τα πουλάκια, ΕΓΩ παίρνω τα ναρκωτικά;................

............
Από τι πέθανε η πεθερά σου;

-Από καταρράκτη...

-Α... την κακομοίρα... Την εγχείρησαν;

-Όχι! Την έσπρωξα...

.............
Ο πρόεδρος του δικαστηρίου στον κατηγορούμενο:

- Δε σου έφτανε που πήρες τα λεφτά, αλλά άρπαξες και τα κοσμήματα;

- Το χρήμα μόνο του δεν κάνει την ευτυχία, κύριε πρόεδρε.

...............
Μπαίνουν δύο ξανθιές σε ένα ταξί και ρωτάει ο ταξιτζής:

- Πού πάμε κορίτσια;

Και λέει η μία στην άλλη:

- Τί, θα έρθει και αυτός μαζί μας;

..............

Γυναίκα κερδίσαμε 10 εκατομμύρια ευρώ στο λαχείο!
> Τ ακούει η γυναίκα του, παθαίνει καρδιακή προσβολή και τέζα....
> Τη βλέπει ο τύπος και λέει:
> -Άμα σε θέλει η πουτ...α η τύχη!

.......................

«Μπαμπά ξέρεις τι άκουσα; Σε κάποιες χώρες της Αφρικής ο άντρας δεν
 γνωρίζει την γυναίκα που θα παντρευτεί μέχρι την ημέρα του γάμου
 τους».
 -«Αυτό παιδί μου συμβαίνει σε όλες τις χώρες..»

..............

-Αγάπη μου πως θα περιέγραφες την αγάπη σου για μένα..?
> -Σαν να μετράω τα αστέρια...
> -Ουαου ατελείωτη..?
> -Όχι,χάσιμο χρόνου..!

................


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..