Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

...ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ...

..Περίμενες καιρό αυτήν την ημέρα..!Καιδεν έχεις άδικο!Κάθε χρόνο εδώ και24 χρόνια,είναι η δικιά σου ,προσωπική ημέρα,στάση στην δικιά μας ζωή..
..Σαν να ήταν εχθές..5,10 το απόγευμα,ημέρα Πέμπτης,πριν 24 χρονιές!..
Επί 19 ώρες,σκεφτόσουν σοβαρά αν θα έπρεπε να πραγματοποιήσεις την μεγάλη "έξοδο"..,δεν βιαζόσουν καθόλου,πράγμα το οποίο με είχε εκνευρίσει αρκετά..
Έπαιξες πολύ με την υπομονή μου!..Ώσπου η φύση πήρε τον λόγο...

Σε καμαρώνω κρυφά και ψιλοδακρύζω..Γεννήθηκες ώριμη!Μεγαλώνοντας,ανέπτυξες έντονα το αίσθημα της ευθύνης και της υπευθυνότητας.Ήσουν πάντα έτοιμη να προσφέρεις,να μεταφέρεις όσα είχες μάθει και διδαχτεί,από το νηπιαγωγείο,το δημοτικό,το γυμνάσιο,το λύκειο και τελικά από το πανεπιστήμιο.

Επίμονη,αγύριστο κεφάλι,στις μεταξύ μας κατά καιρούς κόντρες,δικαιολογούσες την συμπεριφορά σου,λέγοντας ότι έιμαστε ίδιες!..
Συμπονετική,αλλά και ευεραίσθητη,οι μύγες σκέφτονται πολύ να αράξουν στο σπαθί σου!...
Σήμερα μου είπες,ότι στην ηλικία σου ,κρατούσα εσένα στην αγκαλιά μου...Και ανησύχησες για την γενιά σας...
Πήρες από νωρίς την ζωή στα χέρια σου και συνεχίζεις να την κουμαντάρεις..
Έπεσες αρκετές φορές ,αλλά άλλες τόσες σηκώθηκες!..

Συνέχισε με αυτόν τον τρόπο,έτσι όπως έμαθες και διδάχτηκες,γιατί να ξέρεις,ότι σε υπολογίζω πολύ σοβαρά,εσένα και άλλες δύο ακόμα,που σε έχουν σαν πρότυπο,σαν μέλη κάποιας γενιάς που μπορεί να κάνει την διαφορά ,για ένα καλύτερο μέλλον...

Να είσαι πάντα ευτυχισμένη,γεμάτη όνειρα και ελπίδες!

ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΑ ΠΡΟΚΟΠΗ!...


8 σχόλια:

  1. ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ!
    ΝΑ ΣΟΥ ΖΗΣΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @-manos 141-

    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ!!

    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σου ζησει κουμπαρα !
    μου εδωσες και μια εικονα για το τι με περιμενει οταν μεγαλωσουν τα παιδια μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @-MINIMARKET

    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΟΥΜΠΑΡΕ ΜΟΥ!
    ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟ!!
    ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΥΠΟΣΧΟΜΕΝΑ ΝΑ ΣΕ ΚΡΑΤΟΥΝ ΣΤΗ..ΤΣΙΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλη Ημερα Καλη Εβδομδα Ευχομαι!!

    Χρονια Καλα Πολλα Διμιουργηκα !!

    Να Χαιρεσαι το παιδι σου!!

    http://i44.tinypic.com/vhxc37.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @-greecelands-

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΑΡΙΩ ΜΟΥ!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μου ηρθαν διαφορες εικονες στο μυαλο διαβαζοντας το . Εικονες γαληνης στοργης δημιουργιας και ταυτησης με τον ιερο σκοπο της ζωης μας. Καθε γενεια ειναι και ενα δακρυ για τον σταλακτητη, απο μονη της ασυμαντη αλλα ολες μαζι στο βαθος του χρονου ενα υπεροχο δημιουργημα.Ειναι οντως απο καλη παστα η διαδοχος γενεια σου Πες της οτι οι προηγουμενες γενιες τις χρεισημοποιουμε για να διδακτουμε και οχι για να τις αντιγραφουμε απαρετητα. Να ειναι καλα και θα ερθει η ωρα που θα την καλεσει η φυση της ωστε να κανει και αυτη μα τη σειρα της το καθηκον της
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @-Ρεκούνα-

    Καλέ μου φίλε,διάβασα το σχόλιο σου 3 φορές!!..

    Δεν έχω λόγια....

    Απλά ,ευχαριστώ!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..