Κυριακή 11 Απριλίου 2010

...ΤΑ BANNERS ΒΛΑΠΤΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ ΤΑ BLOGS ΜΑΣ..


...Αγαπητοί μου γείτονες και BLOG-ο-χωριανοί...
Βρίσκομαι στην "δυσάρεστη" θέση να σας ανακοινώσω,ότι θα αφαιρέσω τα banners σας από το BLOG μου.
Θα έχετε όλοι παρατηρήσει,ότι οι σελίδες μας βαραίνουν πολύ με την προσθήκη των μπάνερς.Υπάρχουν πολλά blogs,που για να μπορέσω να μπώ σε αυτά,αποτελεί πραγματικό κατόρθωμα.
Φίλοι μου,δεν αλλάζει κάτι!Άλλωστε βρίσκεστε όλοι στις "αδυναμίες" μου!
Κάνω την αρχή εγώ και ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλοι!..

Σας προτείνω να κάνετε και εσείς το ίδιο αν θέλετε.Σκοπός είναι να καταστήσουμε τα blogs μας ευκολοπροσβάσιμα και την ..ψυχική μας υγεία σε νορμαλ επίπεδα!




Είμαστε όλοι νοήμονες και γι αυτό πιστεύω ότι δεν πρέπει να υπάρξει κάποια παρεξήγηση!
΄Αλλωστε,γιατί να μην κάνουμε τη ζωή μας πιο εύκολη,όταν μπορούμε εμείς να ελέγξουμε ορισμένους παράγοντες;..
Φιλικά πάντα και με μεγάλη εκτίμηση

5 σχόλια:

  1. Μπράβο συμπεθέρα μου, κάποτε έπρεπε να γίνει από κάποιον η αρχή και χαίρομε που το τόλμησες εσύ. Βγάλτους όλους και άφησε μόνο το δικό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑ!ΧΑ!ΣΥΜΠΕΘΕΡΕ!!
    ΑΝ ΣΟΥ ΠΩ,ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΑΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΗΣΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙΣ;..
    ΧΑ ΧΑ ΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΜΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!ΧΑΧΑΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα σκαλιστήρι.Εννοείται πως δεν τίθεται θέμα διαφωνίας. Όντως τα banner "βαραίνουν" τα ιστιολόγια, βέβαια εξαρτάται και από άλλους παράγοντες όμως ταχύτητα ίντερνετ, να υποθέσω γραφικά,μνήμη ram κτλ.
    Τέλος πάντων, επειδή το blog μας είναι ούτως ή άλλως "βαρύ" αλλά και επειδή ποτέ δεν ξέρεις, όλο και κάποιος μπορεί να ανακαλύψει το σκαλιστήρι μέσα απ΄την ανθρώπινη επανάσταση, αφήνω το banner.
    Επαναλαμβάνω, εννοείται πως δεν ζητάω ούτε υπονοώ να κάνεις το ίδιο, σε καταλαβαίνω απόλυτα :)
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @-ΜΙΝΙ-ΜΑΡΚΕΤ-

    EΣΕΝΑ ΕΙΔΙΚΑ ΚΟΥΜΠΑΡΕ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΔΕΣΟΥΜΕ ΧΕΙΡΟΠΟΔΑΡΑ!!ΧΑΧΑΧΑ!!
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΕ ΣΕΝΑ ΕΙΔΙΚΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ...ΕΠΙΣΚΕΦΘΩ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ,ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΣΤΑΥΡΟΚΟΠΗΘΩ 9 ΦΟΡΕΣ!!
    ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!

    @-Crux-
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!
    ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΑ ΑΦΑΙΡΕΣΑ,ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ "ΚΛΙΚ".
    ΑΛΛΑ ΣΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ "ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ " ΜΟΥ ,ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ!
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ,ΣΑΣ ΕΧΩ "ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙ" ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ!
    ΑΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΒΑΡΥΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,ΑΦΑΙΡΕΣΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΝΑ-ΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.!ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΑΥΤΟ!
    ΦΙΛΙΑ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..