Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Η μέρα μου!


 Μία επανάληψη δεν βλάπτει....

-'Ολα εξαρτώνται από εμένα!...

-Σήμερα ξύπνησα νωρίς και αναρωτήθηκα τί πρέπει να κάνω,πριν το ρολόι μου,δείξει μεσάνυχτα.....




-Είναι δική μου η απόφαση να διαλέξω ,με ποιόν τρόπο θα ξοδέψω την μέρα μου.

-Μπορώ να παραπονεθώ γιατί βρέχει,ή να ευχαριστήσω την βροχή επειδή καθαρίζει την ατμόσφαιρα!

-Μπορώ να είμαι θλιμμένος επειδή δεν έχω χρήματα,...ή να νοιώσω ευτυχισμένος,επειδή αποφάσισα να περιορίσω τις δαπάνες μου!

-Μπορώ να γκρινιάζω για την υγεία μου,ή να ευχαριστήσω τον Θεό που είμαι ζωντανός!

-Μπορώ να παραπονιέμαι ,ότι φταίνε οι γονείς μου για την φτώχεια μου,ή να τους ευγνωμονώ που με έφεραν στον κόσμο!

-Μπορώ να βαριέμαι όταν πάω να δουλέψω,ή να νοιώθω ευλογημένος ,που έχω μια δουλειά!

-Μπορώ να δυσανασχετώ επειδή πρέπει να κάνω κάποιες δουλειές σπίτι μου,ή να δοξάζω τον Θεό,που έχω μία στέγη να βάλω το κεφάλι μου από κάτω!

-Μπορώ να στενοχωριέμαι επειδή κάποιοι φίλοι μου με πλήγωσαν,ή να είμαι γεμάτος χαρά,επειδή μπορώ να κάνω καινούριες φιλίες!

-Μπορώ να είμαι απογοητευμένος,γιατί κάτι που ονειρεύτηκα δεν πραγματοποιήθηκε,ή να είμαι ευτυχισμένος,επειδή έχω την δυνατότητα,να κάνω μία καινούρια αρχή!

-Ημέρα είναι μπροστά μου και με περιμένει!Περιμένει να την προγραμματίσω με τον τρόπο που θέλω εγώ!


-Και εγώ,είμαι εδώ! Ο καλλιτέχνης!.Ο δημιουργός! 
Ο άνθρωπος που μπορεί να δώσει μορφή και σχήμα,σε αυτό, το φανταστικά υπέροχο έργο!


Γιατί,όλα εξαρτώνται,μόνο από ΕΜΕΝΑ!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..