Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

ΟΙ ΟΔΟΝΤΟΒΟΥΡΤΣΕΣ...





Το ξυπνητήρι της θύμησε την έναρξη της καθημερινής της ρουτίνας.
Εκείνη γνωρίζει συνειδητά,ότι έχει άλλες 14 ευκαιρίες ακόμα μέχρι να βάλει σε κίνηση τα γρανάζια της......



Στερεότυπες κινήσεις...,καφές με την τσίμπλα στο μάτι,στρίψιμο 3 τσιγάρων που συνοδεύουν το πρωινό της αφυπνιστικό νέκταρ,μία γρήγορη ενημέρωση για τα "νέα΄της υφηλίου,μία καλημέρα και ευχές για μια ήσυχη ημέρα,αποτελούν τον πρόλογο του 24ωρου της.

Τυλιγμένη με την πετσέτα του μπάνιου,πλησιάζει στον νιπτήρα για να αρχίσει το δεύτερο  και τελικό  στάδιο της "σουλούπωσης".Και εκεί,κοντοστέκεται!...Παρατηρεί το γυάλινο δοχείο με τις οδοντόβουρτσες..Είναι σχεδόν άδειο.Μέχρι εχθές ήταν πλήρες.Τώρα λείπουν 3 από δαύτες.



Βρίσκεται μπροστά στην πραγματικότητα,που σε λίγο καιρό θα μονιμοποιηθεί..
Περίεργο θέαμα,-σκέφτεται-.Δεν μπορώ να βλέπω άδειο το βαζάκι αυτό,-ξανασκεφτεται-..
( -έλα τώρα..!Πώς κάνεις έτσι; σε δύο μέρες,πάλι 5 θα γίνουν....)
-Ναι,αλλά για πόσο;..
Και κάπου εκεί,της ήρθε στο νού κάτι ανάλογο μέ κάποιους  κύκλους που είχε σκεφτεί σε κάποια δεδομένη στιγμή στο πρόσφατο παρελθόν.
Ναι,σκέφτεται,πρέπει να προετοιμάζεται για έναν ακόμα καινούριο κύκλο.Ή μήπως για τρείς;
Όχι.Ένας-ένας!Με σειρά προτεραιότητας...

Έβαλε την οδοντόβουρτσα της στο γυάλινο δοχείο και κοιτάχτηκε στο καθρέφτη.

Μία αχνή ,καινούρια ρυτίδα στο μέτωπό της ,3 οδοντόβουρτσες λιγότερες στο γυάλινο βαζάκι,ήταν αρκετά για να σχηματίσουν έναν νέο κύκλο στη ζωή της...




3 σχόλια:

  1. Τι να πω κι εγώ ο έρμος που δεν έχω οδοντόβουρτσα και οδοντόκρεμα γιατί δεν έχω πια δόντια.
    Δεν έχω χτένα και σαμπουάν γιατί δεν έχω πια μαλλιά …
    Δεν αγοράζω πια γραβάτες γιατί τις πατούσα και συνέχεια έπεφτα …
    Μια ζωή μέσα στο δράμα ... εγώ η Μάρθα Βούρτση και ο Ξανθόπουλος …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!!!ΟΣΟ ΖΕΙΣ,ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙΣ....!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα σας !! Επάνω στ'αστρα τ'ουρανου θα γραψω τ'ονομα σου καθε βραδια να το θωρρω να νιωθω πιο κοντα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..