Πέμπτη 12 Απριλίου 2012

ΥΠΟ ΚΑΤΑΡΡΕΥΣΗ...



...Και πολύ άντεξε!..Αναφέρομαι στο blog μου..

Όσοι το επισκεφτήκατε τις τελευταίες ώρες και όσοι πρόκειται να το επισκεφθείτε,ήδη θα έχετε παρατηρήσει,ότι επικρατεί το πλήρες μπάχαλο εδώ μέσα!
Ακολουθώντας και αυτό την ροή των εξελίξεων,βρέθηκε σε πλήρη αποσύνθεση! ( στο blog μου πάλι αναφέρομαι).
Αν προλάβει να "αναστηθεί",έχει καλώς.Αλλιώς,πάμε για άλλα!

Σας ευχαριστώ όλους εσάς που το συντρόφευσαν και το τίμησαν μέχρι τώρα!

Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ,ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και "ΚΑΛΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ"...

Ίσως τα ξαναπούμε με άλλη μορφή..

5 σχόλια:

  1. Καλό πάσχα σκαλιστήρι.

    Αν αλλάξεις blog μην ξεχάσεις να ειδοποιήσεις.
    Σε χαιρετώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @-Crux-ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ!
    ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΩ!
    ΑΛΛΑ ΜΕ ΒΛΕΠΩ,ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΕΔΩ!..

    @-Μάνος-
    ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΕΒΛΕΠΕΣ,ΟΤΑΝ ΜΕ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΕΙ ...ΥΣΤΕΡΙΑ ΚΑΛΕ ΜΟΥ!ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα και χρόνια πολλά!!
    Κι εμείς πίνουμε πότε πότε λίγο παραπάνω αλλά δε ξεσπάμε στο blog μας ...χαχαχα
    και του χρόνου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @-ΓΑΙΔΟΥΡΙΣΤΑΣ

    ΧΑΧΑΧΑ!!!!! ΦΙΛΕ ΜΟΥ!ΝΑΙ..ΑΝ ΕΠΙΝΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΟΥΣΑ! ΧΑΧΑ!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..