Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

...ΠΟΣΟ ΠΑΕΙ;...

...Δεν είναι η ημέρα μου σήμερα!..Tώρα είμαι οργισμένη!Οργισμένη με τα αρρωστημένα και διεστραμμένα μυαλά,που μπαίνουν στη διαδικασία να οπλίσουν χέρια ,για να αφανίσουν σκυλιά..
Και αυτό γίνεται συνέχεια..

Σε εσένα απευθύνομαι,..εκεί έξω..ανθρωπόμορφο όν…κρυμμένο μέσα στο πλήθος ,εκμεταλλευόμενο τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά,που τα δανείστηκες,για να μπορέσεις να ενταχτείς άνετα στο κοινωνικό σύνολο…!
.
   ..Πόσο πάει?..,για να μου απαντήσεις,σε ό,τι ετοιμάζομαι να σε ρωτήσω…Θα πληρώσω,όσο-όσο,για να μου πεις ποια ήταν αυτή η αρρωστημένη μήτρα που σε έθρεψε 9 μήνες για να πετάξει αυτό το παραμορφωμένο πλάσμα στον κόσμο,με σκοπό να τον μιάνει και να τον φαρμακώσει?..
  
..Πόσο πάει?,για να μου πείς,από πού πήρες το δικαίωμα να γίνεις μέλος στο κομμάτι του ανθρώπινου είδους,που υποτίθεται ότι ανήκει στο τελειότερο,βάσει,της κάποιας Σοφίας..,δημιούργημα?…Δεν την αντέχω τόση Σοφία!..,όχι άλλη,φτάνει!!!..
     Εξήγησέ μου,ανθρωποειδές όν,τι ξεπούλησες και σε ποιόν,για να κατορθώσεις να φτάσεις σε αυτό το παρανοικό έγκλημα??..
Τι δούναι και λαβείν περιέλαβε η όποια συμφωνία έκανες,για να αποκτήσεις το δικαίωμα να καταταχτείς ανάμεσα στους ανθρώπους? ..Μόνο για τα δικαιώματά σου ενδιαφέρθηκες?..,για τις υποχρεώσεις που σου αναλογούν,ούτως ώστε να φέρεις δικαίως το χαρακτηριστικό του είδους,φυσικά,ούτε λόγος…

…Πόσο πάει…;Για μου δώσεις να καταλάβω σε ποια αρρωστημένη διαδικασία και με ποιό τρόπο λειτούργησε το βρωμερό και σαπισμένο σου μυαλό,για να βάλεις σε εφαρμογή το σατανικά κατασκευασμένο σχέδιό σου?..
  …ΛΑΘΟΣ!!!..,δεν είναι αρρώστεια!!!Η αρρώστεια δικαιολογείται και ενίοτε θεραπεύεται!.
.Είναι σαπίλα,αποσύνθεση,κακία,βρωμιά ψυχής..,όχι..ούτε η ψυχή σου αρμόζει!..Ψυχή,δικαιούνται να έχουν,όλα τα επί γης φιλοξενούμενα όντα,όταν βρίσκονται μέσα σε υγιή αντιπροσωπευτικά για το είδος τους ..’κουτιά»….
 .

…Πόσο πάει..?..,να μου απαντήσεις,αν με το ίδιο το χέρι που έρριξες τις σφαίρες σου στα κορμιά των σκυλιών,αγκάλιασες το παιδί σου,το εγγόνι σου,τον σύντροφό σου,έκανες τον σταυρό σου?
..
Εσύ είσαι αποτρόπαιο όν,που εύχεται σε κάθε ΓΕΝΝΗΣΗ και ΑΝΑΣΤΑΣΗ,..'ΑΓΑΠΗ-ΕΙΡΗΝΗ-ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ»..?...Με την ίδια ευκολία που αφαίρεσες τη ζωή από άκακα ζώα,με την ίδια άνεση θα στραφείς και σε κάποιον δικό σου συνάνθρωπο!
Η διαδικασία για σένα είναι η ίδια!...

 .Πληρώνω όσο-όσο,για να απολαύσω την στιγμή,που το μπούμεραγκ που πέταξες,θα σου επιστραφεί και με τόκους!Ακόμα με μεγαλύτερη δύναμη,από όση το πέταξες!!!..Και να είσαι σίγουρο,ανθρωποειδές μεταλλαγμένο,ότι θα έρθει αυτή η στιγμή!…Πάντα έρχεται!..Δεν ξέρω ποιος την φέρνει,αλλά θα σε πλησιάσει και θα σε κάνει να πληρώσεις με τον χειρότερο τρόπο…!

…Με κάνεις και τρομάζω!..,και δεν θέλω να φοβάμαι..!,έχω μάθει να αντιμετωπίζω τους φόβους μου για να τους ξορκίζω!!..Μου δημιουργεί πανικό το γεγονός που δεν μπορώ να σε πολεμήσω,γιατί δεν σε ξέρω..!

Είσαι μία ύπουλη αμοιβάδα,που πολλαπλασιάζεσαι με τέτοιο ρυθμό,που δεν μπορώ να σε προλάβω..!Σήμερα έσπειρες το φαρμάκι σου εδώ,την ίδια στιγμή,παρα κεί!..


  …Πόσο πάει,,? ..για να σε κάνω να πάψεις να έχεις το δικαίωμα να αναπνέεις τον ίδιο αέρα που δικαιούνται τα πλάσματα της γής,να σε αφανήσω από την συνωμοταξία του ανθρώπινου είδους,που καρπώνεσαι τις ιδιότητές του,για να κινείσαι άνετα ,έχοντας σαν σκοπό σου,την καταστροφή και τον αφανισμό.

Το μόνο που μπορώ να κάνω σαν ασπίδα στον τρόμο που μου προκαλείς,είναι να εύχομαι από τα βάθη της ψυχής μου,να δεχτείς όσο το δυνατόν συντομότερα πίσω το μπούμεραγκ σου!..

…Γρήγορα όμως,γιατί η οποιαδήποτε καθυστέρησή του,θα σπέρνει περισσότερο κακό στο διάβα σου…!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..