Τρίτη 30 Ιουνίου 2009

...ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΗΛΙΕ..ΣΚΟΤΕΙΝΕ

... Πολυαγαπημένε μου και σεβαστέ Υπουργέ Υγείας και..Θρησκευμάτων..!-(αν έχεις τον Θεό σου,δηλαδή,αν πάλι δεν τον έχεις,δανείσου μερικούς από κάποια από τις πολυθειστικές θρησκείες,που υπάρχουν,..κάποιους θα βρείς που να σου πηγαίνουν.)_ κλείνω την παρένθεση.. Τι σου έγραφα;,,Α!ναι!.Είμαι φοβερά συγκινημένη,τραγικά μπορώ να πώ..!Τόσο πολύ,που τα δάχτυλά μου τρέμουν επάνω στο πληκτρολόγιο και τα μάτια μου έχουν θολώσει από τα δάκρυα..!Το keyboard έχει καταντήσει λιμνούλα από δαύτα..!




Δεν έχω λόγια να σου περιγράψω την ευγνωμοσύνη μου..Τα κατάφερες μπαγασάκο να με κάνεις Ευρωπαία..!Τώρα είμαι ευτυχισμένη και ήσυχη! Είμαι ικανοποιημένη,γιατί από αύριο όλα θα μπούν στην θέση τους..!Η μέριμνα για την Υγεία,θα φτάσει στο Ανώτατο επίπεδο τελειότητας!..Τα Δημόσια νοσοκομεία,θα στελεχοθούν πλήρως από ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό! Επιτέλους πια! Δεν θα πεθαίνει ο κόσμος περιμένοντας τα ασθενοφόρα,ο δε κόσμος,θα καταφέρνει να εισαχθεί στα νοσοκομεία πριν καν αρρωστήσει..!Η υγεία και η απόκτησή της,θα αποτελέσει κεκτημένο δικαίωμα των πάντων και ουχί των λίγων..!

Τα Ιδιωτικά νοσηλευτικά ιδρύματα,οι πολυκλινικές,τα ιδιωτικά μαιευτήρια,θα αυτομαστιγώνονται μπροστά στις παροχές των δημοσίων και θα παρακαλάνε να εισαχθούν και αυτά στο δημόσιο status..!
Nai αγαπητέ μου Υπουργέ!Σπαρταρώ από ανατριχίλα,ότι δεν θα υπάρχουν περιθώρια για τραγικά ιατρικά λάθη,που θα οφείλονται στην ανευθυνότητα των γιατρών..

Ο όρκος του Ιπποκράτη θα μελοποιηθεί και θα σιγοψιθυρίζεται από όλα τα ιατρικά στόματα....Αυτό δε που με έκανε να ξεσπάσω σε λιγμούς από την συγκίνηση,είναι η εξάλλειψη των ..φακκελακίων..!Τα φακκελάκια,θα υφίστανται μόνο,για να περικλείουν ευχαριστήριες αποστολές των ιαθέντων προς τους γιατρούς τους,και μάλιστα θα κλείνουν ,χωρίς..σάλιο..!

Αχ!Υπουργέ μου,αχ!και να'΄ξερες!..Εχθές μου κουβάλησαν στο σπίτι,τζάμια!..,ναι!,πολλά τζάμια!Στην ερώτησή μου,προς τι,όλα αυτά,μου απάντησαν..-"Αντε βρε τυχερούλα,..ποιός στη χάρη σου!..,σου ετοιμάζουμε επίσημα πια και με τον νόμο τον γυάλινο κόσμο σου..!ναι,ναι!.Θα σου φτιάξουμε ένα τζαμένιο κατάδικό σου κουβούκλιο,μέσα στο οποίο θα μπορείς να ικανοποιείς την αδυναμία σου..!"Αχ,τι ωραία!Μία βιτρίνα!,για μένα!Όπως αυτή με τα καγκελάκια που γέμισες την Αθήνα,θυμάσαι Υπουργέ μου;..




Αμ,το τρέμουλο δεν σταματά εδώ καλέ μου νομοθέτα! Με όλες αυτές τις αλλαγές,έκανες και κάτι άλλο..Με έκανες να θυμηθώ το:-"..οι Γερμανοί είναι φίλοι μας..",το μοτο του Μάτσα του δοσίλογου,ντε,στις παλιές ελληνικές ταινίες..Κατάλαβες ότι εννοώ την ρουφιανογραμμή που άνοιξες το 1142."-ΡΟΥΦΙΑΝΕΨΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ!"Όσο πιο πολλοί ρουφιάνοι,τόσο μεγαλύτερη η επιτυχία..!Θα έχει πολλή πλάκα ομολογώ!..Θα καρφώνει το παιδί την μάνα και η σύζυγος τον άντρα και το ανάποδο!..Πολλά γέλια θα κάνουμε!Ρουφιάνοι και με τον νόμο!..Στιλέτα μόνο να μας βρίσκονται,για να έχουμε να πορευόμαστε..








... Α!,το άλλο δεν σου το είπα..,ότι θα πέσει η απόδοση των εργαζομένων σε μεγάλο βαθμό!Μα ναι!Από αύριο,όλοι οι προιστάμενοι,διευθυντές,ανώτερα στελέχη,θα βγούν προς άγραν των υφισταμένων τους..Θα τους ψαρεύουν από τα μπαλκόνια,τις ταράτσες,τους δρόμους,τους κήπους,τις πίστες των αεροδρομίων,μετρώντας τους τις γόπες..

Τι καλά! Μεγάλα και πολλά διαλλείματα!....Έτσι λοιπόν αγαπητέ μου Υπουργέ!

Στείλε μου τώρα έναν ταχυδρόμο,ή και τον γιό του ακόμα,για να μοιράσω αυτό το κειμενάκι στους γύρω σου..

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΒΡΕ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΥΧΟΜΑΙ!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..