Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

ΓΕΛΑΜΕ ΤΩΡΑ!...


 -Νομίζεις οτι ξέρεις τον άλλον και ξαφνικά σου λέει ότι δεν τρώει φέτα.....



 -Ήρθε μια καινούρια στην πολυκατοικία και θέλει να ανάψει καλοριφέρ.
Μαζεύουμε υπογραφές να  τη διώξουμε.
-Φήμες λένε ότι υπάρχει άτομο που μετά τις διαφημίσεις στο Star θυμόταν ποια ταινία έβλεπε.
-Στα διόδια Ελευσίνας  μου λέει η κοπέλα : «3,20 euro»  και εγώ της απάντησα :  «Με πρωινό»;
-Γιατί οι γιαγιάδες βλέπουνε τις τσόντες μέχρι το τέλος; 
Για να δουν αν θα παντρευτεί το καημένο το κορίτσι...

-Ρώτησα 100 κοπέλες τι αφρόλουτρο χρησιμοποιούν ενώ έκαναν μπάνιο...
Οι 99 μου απάντησαν ουρλιάζοντας:
-Πώς μπήκες εδώ μέσα ρε βλάκα;;;;;;;;;;;;;;;

-Γιατί η Ελληνίδα μάνα όταν σου λέει "Ίδιος ο πατέρας σου είσαι" ποτέ δεν το λέει για κοπλιμέντο...;;;
 
-Τα λεφτά δεν αγοράζουν την ευτυχία, αλλά μπορείς να αγοράσεις μια βίλα στην Καραϊβική και κάτσε και κλάψε σε όποιο δωμάτιο θέλεις...

-Θες να παίξουμε το γιατρό;;
Αμέ!
Ωραία! Κάτσε εδώ διάβασε ένα περιοδικό και σε μια ώρα θα σε φωνάξω μέσα να μου δώσεις 50 ευρώ...

--Μάναααα, ένα τσιγάροοοο!!
- Τι παιδί μου, καπνίζεις από τα 13 σου, τόσο μικρός;
- E, ναι, ρε μάνα, μετά το σεξ...
- Ιιιιιιιιιιιιιιιι, κάνεις και σεξ;
- Ε ρε μάνα, πώς θα βγάλω λεφτά για τα ναρκωτικά;
- Ζακέτα φοράς τουλάχιστον;

-
-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..