Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

ΤΡΙΓΩΝΟΜΕΤΡΙΑ...


 Το να ξυπνήσω Σαββατιάτικα τραγουδώντας την Αίντα του Βέρντι και μάλιστα με την τσίμπλα κολλημένη στο μάτι,δεν ήταν μέχρι τώρα σύνηθες φαινόμενο!....


Το να κάνω γαργάρες με τον καφέ ,συνεχίζοντας με τον Ναμπούκο του ιδίου συνθέτη,ομολογώ ότι αποτελεί φαινόμενο ιατρικής παρακολούθησης...Και όλα αυτά,συνοδεύτηκαν με τα ανάλογα και εύλογα για την περίπτωση,σταυροκοπήματα των μελών του οικογενειακού μου περιβάλλοντος.

Για όλα αυτά,φυσικά υπάρχει εξήγηση και τίποτα δεν είναι τυχαίο....

Πέρασαν περίπου δύο χρόνια από τους  ¨ΚΥΚΛΟΥΣ¨" και ομολογώ,ότι ίσως αποτελεί την μόνη ανάρτηση που έχω διαβάσει ξανά και ξανά από τότε μέχρι σήμερα..
Και ήρθε η στιγμή να πάρω τον διαβήτη και να σχηματίσω τον δικό μου συγκεκριμένο κύκλο!
Είχα την αίσθηση ότι δεν θα συνέβαινε ποτέ αυτό.Και όμως!
Πραγματοποιείται και δικαίως όλες οι άριες του μουσικού ρεπερτορίου της Όπερας!

Τίποτα λοιπόν δεν είναι τυχαίο!Οπότε αναβάλλεται η άμεση ιατρική παρακολούθηση!
Κλείνω με ανείπωτη χαρά ένα μεγάλο κεφάλαιο 30χρονης πορείας και ετοιμάζω τον πρόλογο μιας νέας κατάστασης,γεμάτη από εμπειρίες,γνώση και θέληση!
(Αγαπητοί μου Θεοί,αυτή την φορά δεν θα σας κάνω την χάρη να σκάσετε στα γέλια!).

Έτσι λοιπόν καλοί μου γείτονες...Νέο κεφάλαιο,νέα ζωή,νέες σκέψεις και ιδέες,αλλαγή τρόπου πλεύσης.

Το στικάκι μου όμως,δεν θα το ξεχάσω σε κάποιο συρτάρι!...
Το γέμισα με τα χρήσιμα "πολεμοφόδιά "μου και το άδειασα στο προσωπικό μου p.c.,έτοιμα,για κάθε
νόμιμη χρήση!...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..