Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

...ΓΟΥΝΤΥ ΑΛΛΕΝ-ΣΑΤΥΡΙΚΑ ΑΠΟΦΘΕΓΜΑΤΑ...




* Αυτοπεποίθηση είναι αυτό που έχεις πριν καταλάβεις το πρόβλημα.
* Δεν αντέχω ν’ ακούω πολλή ώρα Βάγκνερ — με πιάνει μια τάση να εισβάλω στην Πολωνία.
* Δεν είναι ότι φοβάμαι να πεθάνω, απλώς δε θέλω να είμαι παρών εκείνη τη στιγμή.
* Η ζωή δε μιμείται την τέχνη, μιμείται την κακή τηλεόραση.
* Με πέταξαν έξω απ’ το πανεπιστήμιο, επειδή αντέγραφα στις εξετάσεις Μεταφυσικής: κοιτούσα την ψυχή του διπλανού μου.
* Μην υποτιμάς τον αυνανισμό — είναι σεξ με ένα αγαπημένο πρόσωπο.
* Ο εγκέφαλός μου είναι το δεύτερο αγαπημένο μου όργανο
* Όχι μόνο δεν υπάρχει Θεός, αλλά προσπάθησε εσύ να βρεις υδραυλικό Σαββατοκύριακο.
* Ποτέ δε θα ήθελα να ανήκω σ’ ένα κλαμπ που θα δεχόταν κάποιον σαν εμένα ως μέλος.
* Στα νιάτα μου είχα ήρωα τον Σούπερμαν. Πίστευα ότι είχαμε πολλά κοινά: έμπαινε σε τηλεφωνικούς θαλάμους και γδυνόταν τελείως.
* Το κλειδί είναι να μη βλέπεις το θάνατο ως τέλος αλλά ως έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο να κάνεις οικονομίες.
* Το σεξ είναι βρόμικο μόνο αν γίνεται σωστά.
* Το χρήμα είναι καλύτερο απ’ τη φτώχεια – αν μη τι άλλο, για οικονομικούς λόγους.
* Υπάρχουν και χειρότερα πράγματα απ’ το θάνατο. Όποιος έχει περάσει μια βραδιά μ’ έναν ασφαλιστή με καταλαβαίνει.
* «Το μόνο μου παράπονο στη ζωή μου είναι ότι δεν είμαι κάποιος άλλος»
* Αυτη η ζωή είναι ανυπόφορη, γεμάτη βάσανά και αγωνίες και πόνους και το χειρότερο είναι ότι κρατάει και τόσο λίγο..


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..