Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

...ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ...

...Για να αρχίσει καλά η εβδομάδα μας,γιατί προσεχώς,έχω σκοπό να αρχίσω τη γκρίνια...






Τα καινούρια άλογα

Δυο Πόντιοι πάνε να αγοράσουν δυο άλογα . Αφού τα αγόρασαν , στην επιστροφή περνάνε έξω από μια ταβέρνα και λέει ο ένας στον άλλον :
" Ρε , δεν πάμε να πιούμε λίγο κρασάκι ; "
" Ναι , αλλά μετά που θα είμαστε τύφλα πώς θα ξεχωρίσει ο καθένας το άλογό του ; "
" Μμμ , θα κόψω ένα κομμάτι από το αυτί του δικού μου και δε θα υπάρξει πρόβλημα "
" Καλή ιδέα " σκέφτεται ο άλλος , αφήνουν τα άλογα έξω και μπαίνουν στην ταβέρνα .
Εκεί που τα πίνανε , το ένα άλογο , αυτό με το κομμένο αυτί , δαγκώνει το αυτί του άλλου και του κόβει ένα κομμάτι . Μετά από ώρα , βγαίνουν οι δυο Πόντιοι και βλέπουν ότι και τα δύο άλογα έχουν από ένα κομμένο αυτί .
" Σκατά , και τι κάνουμε τώρα ; "
" Δε γ** , θα πάρω εγώ το άσπρο κι εσύ το μαύρο "

Μεγάλο πρόβλημα

Ήταν μια φορά ένα παιδί που είχε ένα πρόβλημα και τελικά αποφάσισε να πάει στον γιατρό. Λέει λοιπόν του γιατρού:
- Γιατρέ μου, έχω ένα μεγάλο πρόβλημα… Κάθε νύχτα όταν κοιμάμαι, έρχεται ένα διαβολάκι και με ρωτάει: «Κάναμε τσίσα σήμερα;» κι εγώ του απαντάω «Όχι!». Όταν ξυπνάω το πρωί, το κρεβάτι μου είναι βρεμένο… Τι να κάνω γιατρέ;
- ʼΑκου τι θα κάνεις παιδί μου, του λέει ο γιατρός, όταν θα ξανάρθει και σου πει «τσίσα κάναμε», πέστου «ναι»!
Κοιμάται λοιπόν το παιδί κι έρχεται ξανά το διαβολάκι και του λέει:
- Τσίσα κάναμε;
- Ναι, λέει το παιδί.
Και το διαβολάκι συνεχίζει…
- Κακάκια όμως δεν κάναμε;................................
.....................................................................................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..