Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

...ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΛΑΥΣΗ...

...Ο χορός του χιονιού έπιασε!..
Επί ένα μήνα τώρα,καθημερινά,επιδίδομαι στον χορό του χιονιού δύο φορές την ημέρα μετά το φαγητό..
Και επιτέλους,πέτυχε,γιατί λίγο ακόμα να αργούσε,θα με έπιαναν τα νεύρα μου!..
Οπότε λοιπόν,με συνοπτικές διαδικασίες,στήθηκε και το κατάλληλο σκηνικό..Καθάρισμα σπιτιού,χειμωνιάτικο ντεκορ με τις πρέπουσες Χριστουγεννιάτικες πινελιές.
Αφού τελείωσαν οι ..επίπονες διαδικασίες,έφτασε επιτέλους η ευλογημένη ώρα,για να απολαύσει τους κόπους του ο..πολεμιστής!

    Άφησα τον αέρα έξω να κάνει την δουλειά του και τις νιφάδες του χιονιού να στροβιλίζονται στον ξεχασμένο τους χορό,άναψα το τζάκι,πήρα και τα "ανθυγιεινά" ,αλλά απαραίτητα εργαλεία μου και στρώθηκα στο διάβασμα!...
Πήρα στα χέρια μου το "ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΚΑΠΝΟΥ" και αφού ξεχώρισα ορισμένα αποσπάσματα,αποφάσισα να τα μοιραστώ μαζί σας.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ!
Για να είμαι μέσα στα πλαίσια του νόμου,οφείλω να σας προειδοποιήσω,ότι :

"ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΒΛΑΠΤΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ"
....................................................................................................

''ΤΑ SANTE ΤΗΣ ΣΑΠΦΩΣ" (Γιώργος Μανιώτης)

..."Εγώ αγοράκι μου,δεν είμαι σαν τους άλλους!Δεν ανήκω εγώ στον κόσμο τούτο! Εγώ την καλύβα μου την έχω κάψει προ πολλού!Εγώ καπνίζω αυτό που βλέπεις!Αυτή είναι η μάρκα μου!Αυτό είναι το χρώμα μου!Το χρυσαφί της φαρδιάς κορδέλλας,η ελπίδα μου,και τα ξανθά μαλλιά και τα κόκκινα χείλη της όμορφης γυναίκας  πάνω στο καπάκι,είναι τα όνειρά μου!
Αν συμφωνείς,κάτσε!..Αν δεν σ'αρέσει,σήκω και φύγε!"...


..." ΤΟ ΤΣΙΓΑΡΟ"-( Φράνσις Πονς)


Ας περιγράψουμε πρώτα την ατμόσφαιρά του:όλη αχλή,
λυσίκομη και στεγνή,έτσι όπως αδιάκοπα την δημιουργεί,
 πάντα ανάποδα αφημένο.

Και έπειτα το πρόσωπό του:ένας μικρός πυρσός με ελάχιστο φώς
και πολύ άρωμα,απ'όπου κρύβονται και πέφτουν,
με κανονικό ρυθμό,μικρές,αλλά υπολογίσιμες μάζες στάχτης.

Και τέλος το πάθος του:η κάφτρα που φλέγεται και απολεπίζεται
μ'ασημένιες φολίδες,που πριν να πέσουν,σχηματίζουν γύρω της 
ένα σφιχτό κολλάρο.






" ΤΡΥΠΟΚΑΡΥΔΟΣ-ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΓΑΠΗΣ"-(Τομ Ρόμπινς)


"...Το κάπνισμα του τσιγάρου,είναι ο μεγαλύτερος βαθμός οικειότητας που μπορούμε να αποκτήσουμε με την φωτιά,χωρίς φόβο άμεσου τσουρουφλίσματος.
Κάθε καπνιστής,είναι μία ενσάρκωση του Προμηθέα,που κλέβει τη φωτιά από τους Θεούς και τη φέρνει σπίτι.
Καπνίζουμε για να δαμάσουμε τη δύναμη του ήλιου,για να κατευνάσουμε την κόλαση,να ταυτιστούμε με την αρχέγονη σπίθα,να φάμε από το ίδιο το μεδούλι του ηφαιστείου.
Όταν καπνίζουμε,εκτελούμε μία παραλλαγή του χορού της φωτιάς,μία τελετουργία εξ'ίσου παλιά με τον ίδιο τον κεραυνό.
Μήπως αυτό σημαίνει ότι οι θεριακλήδες είναι θρησκευτικές φανατίλες;..."






..Και μετά από αυτά τα λίγα αποσπάσματα,θυμήθηκα μια παλαιότερη ανάρτησή μου,όπου την αφιερώνω σε κάθε" θρησκευτικό φανατίλα" και μοντέρνο Προμηθέα!..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..