Σάββατο 19 Ιουνίου 2010

...ΤΑ ΟΥΤΟΠΙΣΤΙΚΑ 'ΘΕΛΩ" ΜΟΥ...


-ΘΕΛΩ,να ξυπνώ σαν άνθρωπος και σε 10 λεπτά να βρίσκομαι στη δουλειά μου...
-ΔΕΝ ΘΕΛΩ,να φτάνω "πτώμα"εκεί και να επιστρέφω σπίτι σε κατάσταση "σήψης"...
-ΘΕΛΩ,η ημέρα μου να αρχίζει,από την στιγμή που θα κτυπήσω την κάρτα εξόδου,από τον εργασιακό μου χώρο...
- ΔΕΝ ΘΕΛΩ,να χρεώνεται αυτό το 12ωρο στο συνολικό χρόνο που μου αναλογεί...

-ΘΕΛΩ,τα τηλεοπτικά κανάλια,να προβάλλουν,μόνο κινούμενα σχέδια...
-ΘΕΛΩ,την μνά μας πίσω...
-ΘΕΛΩ,να μην υπάρχουν όρθιοι στα Μ.Μ.Μ...
-ΘΕΛΩ,να αφήσεις το αυτί μου ήσυχο και να πάψεις να μου το χαιδεύεις...
-ΘΕΛΩ,η κολώνα με το λογότυπο "XILTON",να καθαριστεί επιτέλους...
-ΘΕΛΩ,να βλέπω χαμογελαστούς και εξυπηρετικούς οδηγούς στα Μ.Μ.Μ. ...

-ΘΕΛΩ,να στριμώξω τον χρόνο και να του αλλάξω τον αδόξαστο...
-ΘΕΛΩ,να με κοιτάς βαθειά στα μάτια όταν μου μιλάς,όπως κάνω και εγώ...
-ΘΕΛΩ,η Αθήνα,να μετατραπεί σε επαρχιακή πόλη...
-ΘΕΛΩ,οι επιλογές μου να μην είναι κατακριτέες...
-ΘΕΛΩ,οι αποφάσεις μου να υλοποιούνται άμεσα...
-ΘΕΛΩ,να κάνω λάθη...
-ΘΕΛΩ,να είμαι μύγα μέσα στη βουλή...

-ΘΕΛΩ,ο κουλουράς της πλατείας Συντάγματος,να με πάρει συνεταίρο...
-ΘΕΛΩ,να ήμουν περιστέρι στη πλ.Συντάγματος...
-ΘΕΛΩ,η δικαιοσύνη,να αποφασίσει να κάνει τελικά laser και να βρεί επιτέλους το φώς της...
-ΘΕΛΩ,τώρα,αυτή την στιγμή που γράφω αυτά,να ήμουν αλλού...
-ΘΕΛΩ, η "εκδίκηση της γυφτιάς",να πάρει σάρκα και οστά σε όλα τα επίπεδα...
-ΘΕΛΩ,εσύ που έκαψες τους συναδέλφους σου,σύντομα να λάβεις τα "ίσα"και όλα όσα σου αρμόζουν!...
-ΘΕΛΩ,οι μαριονέτες,να σπάσουν τα σκοινιά τους και να τραβήξουν μόνες τους τον δρόμο τους...

-ΘΕΛΩ,5 κιλά,ΝΙΤΡΟΓΛΥΚΕΡΙΝΗ!...




3 σχόλια:

  1. ΠΟΛΛΑ ΘΕΛΕΙΣ !!!
    ΚΟΨΕ ΚΑΤΙ !!!
    ΧΑΧΑΧΑ!!!!!
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως λέει και το από πάνω σχόλιο πολλά θέλεις, αλλά γέλασα πολύ!

    Κι εγώ θέλω πολλά από αυτά! Α, και όσο για τη μύγα μέσα στη βουλή.. γαμάτο!!

    (ξέρεις τι γίνεται με το μπλογκ σου; Κάθε φορά που μπαίνω κολλάει ο υπολογιστής μου. Δεν ξέρω γιατί. Τώρα ήρθα στον υπολογιστή Αυτού για να σε διαβάσω! Αλήθεια. Τιμή σου, όπως λέμε, ντροπή σου!)

    Φιλιά πολλά..
    Θέλω να παίρνω σύνταξη από χθες.
    Θέλω να ανταλλάξω υπολογιστή με Αυτόν.
    Θέλω να σου δείξω τι ετοιμάζω σε λίγες μέρες. Φυσικά είσαι και συ μέσα..

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @-MINIMARKET-
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣ ΠΟΛΛΕΣ!!

    ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΖΩ "ΟΥΤΟΠΙΣΤΙΚΑ!"
    ΤΑ ..ΘΕΛΩ ΟΛΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ!!

    @-Αυτή μου-

    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΗ ΜΟΥ!
    ΟΠΟΤΕ,ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ,ΝΑ ΤΟΝ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΓΙΑ..ΤΣΙΓΑΡΑ!ΧΑΧΑ!!

    ΑΑΑΑΑ!ΤΙ ΚΑΛΑ!!ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΑΤΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΧΩ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΑΧΟΥΣΑ!!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..