Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

...ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ...


- Ε, ψιτ,κοιμάσαι;

-Μμμμ…..

-Έλα,..ξύπνα..,πρέπει να σου πώ..,έχουμε να συζητήσουμε.Πολλά ενδιαφέροντα πράγματα..,θα δείς…

-Άσε με χριστιανή μου,3 η ώρα μέσα στα μαύρα μεσάνυχτα…!τι βίτσιο και αυτό..,ότι ώρα σου καπνίσει,να πρέπει όλοι να είναι απίκο για πάρτη σου..!Παράτα με!!νυστάζω….!

-Θα ξυπνήσεις,θέλεις δεν θέλεις,έστω και με κλωτσιές..!Εξ’άλλου,αυτός είναι ο ρόλος σου!!!..Να αφυπνείσαι,όταν υπάρχει ανάγκη και να παρίστασαι σε κάθε περίσταση που θα σε χρειαστώ,για να με συμβουλεύσεις..Ήρθε η ώρα να μου προσφέρεις τις υπηρεσίες σου..

-..Την τύχη μου,με σένα που χρεώθηκα…!Μπορείς να μου πείς,από πότε συνειδητοποίησες την ύπαρξή μου??..
Πότε ήταν η πρώτη ,ή η τελευταία φορά,που αποφάσισες να με..αφυπνίσεις??..Άσε..,μην παιδεύεσαι,θα σου πώ εγώ!..Ποτέ,μα ποτέ κυρία μου δεν με χρησιμοποίησες,με αποτέλεσμα να χαλάσεις την πιάτσα..
Ντρέπομαι να κυκλοφορώ και να λέω τριγύρω ότι είμαι στην ..απέξω..Είσαι ένα ξεροκέφαλο πλάσμα,που αν σου την καρφώσει κάτι στο μυαλό,θα το κάνεις, που ο κόσμος να έρθει τούμπα!

Να υποθέσω,ότι η «δουλειά»,που θέλεις να μου αναθέσεις,είναι τόσο σοβαρή ώστε να χρειάζεσαι την συμβουλή μου?.



-Έλα,άσε την γκρίνια ,έφτιαξα και καφεδάκι..Λοιπόν,άνοιξε τα μάτια σου και τα αυτιά σου…και πες μου..ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ,Ή ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΩ?..

...Και αν το κάνω,τι θα χάσω και τι θα κερδίσω??..Αν όμως δεν το κάνω,θα το μετανοιώσω που δεν το έκανα!..Είναι ένα μεγάλο άλμα αυτό για μένα,μία στροφή,μία αλλαγή πορείας 180 μοιρών..,δεν έχει πισωγύρισμα..
ΑΥΤΟ,Ή ΕΚΕΊΝΟ?..
ΕΚΕΙ,Ή ΕΔΩ?..
ΠΙΕΣΜΕΝΗ,Ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ??..
ΤΕΛΟΣ Ή ΑΡΧΗ??..

..-Ένα είναι το σίγουρο..Ότι αν σου πω να μην το κάνεις,την άλλη στιγμή κιόλας,θα έχεις πραγματοποιήσει τα σχέδιά σου..!Αν πάλι σε συμβουλεύσω να το κάνεις και ό μη γένοιτο,δημιουργηθούν δυσκολίες,θα μου φορτώσεις την όποια αποτυχία..!Οπότε,εσύ αποφασίζεις και εσύ παίρνεις όλα τα ρίσκα..




-Μέχρι τώρα όμως,όποιες αποφάσεις έχω πάρει χωρίς ιδιαίτερη σκέψη,μου έχουν βγεί σε καλό..!

-Σε αυτό,έχεις απόλυτο δίκιο!Μάλλον σε θέλει..,κοπέλλα μου..

-Δηλαδή ,συμφωνείς να προχωρήσω?..,να το ΚΑΝΩ???..

-Ρώτα πρώτα την ψυχή και την καρδιά σου kαι αν είσαι έτοιμη,..φόρτσα…!

- Μμμμ!όπως και να είναι,θα το έκανα..!.....
...Απλά,θέλω να τ’ακούω…..




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..