Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2009

...ΨΑΧΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ..

...Υπάρχουν πολλές φορές,που μου συμβαίνουν μαζεμένα,διάφορα αναπάντεχα γεγονότα,με ριπές ..μιδράλιου,που λες βρε παιδί μου και το έχουν βάλει "αμέτι-μουχαμέτι",να με δοκιμάσουν..!
Αυτά μπορούν να προέρχονται από το επαγγελματικό περιβάλλον-που δοξα τω θεώ-δεν έχω παράπονο-φροντίζουν πάντα να με κρατούν στην "τσίτα",από το φιλικό περίγυρο,που πολλές φορές είναι δυσάρεστα,και από το άμεσο οικογενειακό μου χώρο,μιας και αποτελώ μέλος αυτού.....
Όταν λοιπόν,όλα αυτά τα συμβάντα αποφασίζουν να ..ξεμουδιάσουν ομαδικά και να κάνουν συγχρονισμένο γιουρούσι στην καθημερινότητά μου,τότε,για να προστατέψω τον όποιον άμαχο τυχόντα βρεθεί στον δρόμο μου,από τις..ήρεμες αντιδράσεις μου,επιλέγω τον σοφό και σωστό τρόπο της απομόνωσης,όχι τόσο για να σκεφτώ,αλλά για να σχοληθώ με ο,τιδήποτε θα με κάνει να ξαναβρώ τους "ηρεμους" ρυθμούς μου.....'

Ετσι λοιπόν,εχθές,ενώ βρισκόμουν σε ένα παιχνίδι ραγκμπυ μεταξύ ...πλανητών πάνω από το κεφάλι μου,βρέθηκα να αναζητώ την ηρεμία μου,σκαλίζοντας ..το ξεχασμένο μου θησαυροφυλάκιο που έχει την μορφή του μπαούλου........και βρήκα διάφορα..,που με γύρισαν πίσω στην δεκαετία του 80..

























..Σε πόσους άραγε από εσάς,θύμησαν κάτι..?..

Εντάξει,μετά από αυτή την ανασκαφή,ομολογώ ότι στάνιαρα λιγάκι και ήρθα στα ίσα μου......
Μέχρι νεωτέρας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..