Τετάρτη 11 Μαΐου 2011

...ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ,ΟΤΙ...





...δεν πρόκειται ποτέ ξανά να κατέβω σε πορείες διαμαρτυρίας...
..Δεν πρόκειται να ξαναγίνω "συντελεστής' και παράγοντας του επαναλαμβανόμενου ,στημένου θέατρου του παραλόγου...
Δεν υπάρχει περίπτωση πλέον,να ξαναγίνω θεατής στις γνωστές σκηνές αναμέτρησης των ψευτόμαγκων!Το έχω δεί πολλές φορές το έργο και καταντάει πλέον κουραστικό,χωρίς καμμία διαφοροποίηση,χωρίς καμμία καινοτομία...
Πλήξη,ανία και σιχαμάρα μου δημιουργεί και μόνο αυτά!



Δηλώνω δημόσια,ότι προσωπικά δεν πρόκειται να προσφέρω τσάμπα δουλειά στα ΜΜΕ,τόσο στα εγχώρια ,όσο και στα ξένα!
Δώστε μου μία μολότοφ,ένα γκλοπ,ένα καδρόνι τέλος πάντων,για να σπάσω το κεφάλι του όποιου τυχάρπαστου δημοσιογραφίσκου ,που θα αποκαλέσει τους ψευτόμαγκες κουκουλοφόρους "διαδηλωτές"...



Τέρμα για μένα οι πορείες,τα συνθήματα και οι "επαναστατικές" κινητοποιήσεις...!
Στις όποιες επόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις ,ξέρεις τι θα κάνω;...
Θα πηγαίνω λοιπόν στη δουλειά μου κανονικά,θα χτυπάω κάρτα,κανονικά και για 8 ώρες θα είμαι αραχτή!Παραγωγή μηδέν εκείνες τις ημέρες! Σιγά μην κάνω το χατήρι στην εργοδοσία να μου κόψει και το μεροκάματο!
Αν μη τι 'αλλο,αυτό που πολλοί από τους γύρω μου το ακολουθούν επί μονίμου βάσης και τις 365 ημέρες του χρόνου,θα το βιώνω και εγώ εκείνες τις ημέρες και με τον νόμο!




...Και αν τύχει και καταπατήσω τον όρκο μου,τότε σας δίνω κάθε δικαίωμα να με διασύρετε δημόσια για ψευδή δήλωση!

2 σχόλια:

  1. τωρα το καταλαβες κουμπαρα οτι ολα ειναι στημμενα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΧΙ!ΔΕΝ ΤΟΚΑΤΑΛΑΒΑ ΤΩΡΑ ΚΟΥΜΠΑΡΕ.ΑΛΛΩΣ ΤΕ ΤΑ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΑ.ΑΠΛΑ,ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΑΠΟΦΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..