Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

...ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ...




...  Πλησιάζουν τα Φώτα,σφήνα η Παρασκευή πριν το Σ.Κ,έχω κάτι υπόλοιπα αδείας,οπότε σκέφτηκα να πλέξω ένα τετραημεράκι...
Δεν έχω σκοπό να βουτήξω για να πιάσω τον σταυρό..Το αφήνω στη νεολαία,που έχει περισσότερο την ανάγκη,μαζί με τον σταυρό να βρεί  τα χαμένα της όνειρα και την κλονισμένη αυτοπεποίθησή της...

  Εν τω μεταξύ ,αυτές τις ημέρες,θα περιμένω την πραγματοποίηση των επιθυμιών μου,ετοιμάζοντας συγχρόνως την "έγγραφη¨"γκρίνια μου! ...
Και έχω πολλά να περιμένω....

Εύχομαι να περάσετε και εσείς καλά ,αγαπημένοι μου γείτονες ό,τι και να κάνετε,ό,που και να πάτε!
Να ξεκουραστείτε,γιατί το 2011,με τα δύο όρθια.."παλούκια"(11),αρχίζει από την Δευτέρα  στις 10 του μηνός!

Ραντεβού στη πλατεία του "χωριού"μας την Κυριακή  9/1 κατά το βραδάκι μεριά..

Σας φιλώ όλους!...

1 σχόλιο:

  1. Αν βρίσκεσαι στη θάλασσα
    θέλω να πιάσεις άμμο,
    όσο κρατείς στα χέρια σου
    τόσες ευχές σου κάνω

    http://molibixarti.blogspot.com/2011/01/x.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..