Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

,,.ΤΟ ΑΣΤΡΟ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΒΗΝΕΙ...

Σε παλαιότερη ανάρτησή μου,ανέφερα για το ‘άστρο» μου.
Ένα άστρο,που με ακολουθεί από την ημέρα που γεννήθηκα  και γνωρίζω καλά ότι δεν πρόκειται να το αποχωριστώ.ποτέ!

Μου θυμίζει συνέχεια την παρουσία του ,όταν εμποδίζει την όποια δυσκολία να ολοκληρωθεί,δίνοντάς μου την λύση σε ανύποπτο χρόνο για τυχόν προβλήματα,όταν με ‘εμποδίζει» να πραγματοποιήσω κάποια λανθασμένη απόφασή μου,όταν μου προσφέρει ξαφνική ευτυχία και με γεμίζει αναπάντεχες ευχάριστες εκπλήξεις...
 Δεν θα το ονοματίσω..Μπορεί να είναι ο,τιδήποτε..Μπορεί να είναι ο Θεός,ένας άγγελός του,,ο ίδιος ο Αη-Βασίλης,ένα απλό άστρο...!
Είναι αυτό που ο καθένας πιστεύει και από το οποίο ζητάει την βοήθειά του,όταν έχει ανάγκη..
Ό,τι και να είναι,όπως και να είναι βαφτισμένο στον καθένα μας,υπάρχει!

Το μόνο που χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί,,είναι να πιστέψουμε ότι αξίζουμε να μας συμβούν πολλά καλά..και όταν μας  συμβούν,να μην ξεχνάμε να λέμε ένα "ευχαριστώ" ..Ο αποδέκτης του θα το εκτιμήσει και θα προσπαθήσει πολλές φορές να κάνει έντονη την παρουσία του ανταμείβοντάς μας!

   Αυτή η ανάρτησή μου είναι η τελευταία του 2010 και αποτελεί ένα ευχαριστήριο στο ΑΣΤΡΟ μου..!
Στη βασιλόπιττά μου,θα προστεθεί άλλο ένα κομμάτι,αφιερωμένο σε ΑΥΤΟ!
Το ποιός θα κερδίσει το φλουρί,το ξέρω από τώρα...

Σας συμβουλεύω,να προσθέσετε και εσείς ένα ακόμα κομμάτι στη βασιλόπιττά σας...Σίγουρα δεν θα πάει χαμένο..
Το φλουρί,θα επιστραφεί σε εσάς...

Σας εύχομαι:

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΥΓΕΙΑ,ΕΥΤΥΧΙΑ,ΑΝΤΟΧΗ και ΠΙΣΤΗ,σε αυτό που πιστεύετε....


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΥΜΠΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
    ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΡΜΟΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΙΑ ΣΟΥ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΕ ΜΟΥ!!ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..