Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

..........73....


>Χα!χα!χα!..Μα καμμία σχέση λέμε..!

Σε φαντάζομαι να με ρωτάς..:."..-Ma έλεγα εγώ όλα αυτά..?"
..,και φαντάζομαι να σου απαντώ..:"..Όχι στα Αγγλικά καλέ..!,θυμήσου..!.."

..Δεν θα σου πλέξω το εγκώμιο εδώ..!Άλλωστε,ό,τι και να γράψω,ότι και να πώ,πάλι λίγα θα είναι...,πάλι κάτι θα αφήσω από έξω..
..Στις σημερινές μου ευχές,μου είπες κάτι πολύ όμορφο..

"-Κοριτσάκι μου,χαίρομαι που μεγαλώνω και φτάνω σε αυτή την ηλικία,δεν μελαγχολώ,απλά χαίρομαι που προστίθεται ακόμα ένας χρόνος στην πλάτη μου, χωρίς καμμία αλλοίωση,για να μπορώ να σας χαίρομαι όσο το δυνατόν περισσότερο.."


Περίεργος και ξένος μου ακούγεται αυτός ο αριθμός στα αυτιά μου..73..! ..
Δεν θα μακρυγορήσω άλλο!Είναι τόσα πολλά αυτά που θέλω να πώ,αλλά ως γνωστόν,τα αισθήματά μου τα εξωτερικεύω με πράξεις..Με ξέρεις τόσο καλά άλλωστε.

Μείνε όσο το δυνατόν περισσότερο δίπλα μας,με την ίδια ενέργεια,με το ίδιο σκεπτικό,με το ίδιο φέρεσθαι σου και φυσικά με την ίδια καθαρότητα της ψυχής και της καρδιάς σου!..Η παρουσία σου,το ξέρεις καλά άλλωστε,μας είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ!

Σου αφιερώνω ένα από τα αγαπημένα σου κομμάτια,της μεγάλης σου αδυναμίας..
Θυμάσαι που σε στροβίλιζε ο καλός σου στην πίστα,όταν ηχούσε αυτή η μελωδία?..






ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ,ΣΟΦΑ,ΓΕΜΑΤΑ ΧΑΡΑ,..ΧΟΥΒΑΡΝΤΑΔΙΚΑ..!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..