Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009

..ΕΠΕΑ ΝΟΣΟΥΝΤΑ..

...Αγαπητέ Δημήτρη..Κοίτα τώρα δουλειές που ανοίξαμε!
Σαν να μην είχα χίλια δυό πράγματα να κάνω,αρχίσαμε και την αλληλογραφία.!
Το πρώτο ραβασάκι,σου το έστειλα με τον νόμο περί καπνοαπαγόρευσης..Ναι,το ξέρω..,το διάβασες πολλές φορές,σε σημείο που σε προβλημάτισε..Το δεύτερο που θα λάβεις οσονούπω,αναφέρεται στη γουρουνογρίππη και τον πανικό που καταφέρατε να σπείρετε στον κόσμο..!Κοίτα να δείς τι έπαθα εχθές...

Προχτές το βράδυ-είχε πολλή ζέστη-μάσαγα παγάκια και έπινα κρυσταλλωμένες μπύρες,με αποτέλεσμα να ξυπνήσω εχθές με αμυγδαλές τούμπανο και πυρετούλη..Το σώμα ανήμπορο,σερνόμουν από..ξαπλώστρα σε ξαπλώστρα,έκανα όμως τις βουτιές μου και τις γαργάρες μου με θαλασσινό νερό,έπαθα και μία ελαφριά ηλίαση,λόγω ανημποριάς και στο τέλος μου ήρθε ντουβρουτζάς..
Το έτερον μου ήμισυ,άρχισε να με καλοπιάνει και μου πρότεινε να του..γράψω τον μισθό μου..!ΧΑ! Στην συνέχεια με ρώτησε σε τι θέση θα ήθελα να είναι η Μ.Ε.Θ! ΧΑ!(δις) .

Οι υπόλοιποι στην οικογένεια με κοιτάγανε με μισό μάτι..,( βρε,λες;).Οι γονείς μου,σήμαναν συναγερμό.." .-.Να το παρακολουθείς..,να θερμομετρείσαι κάθε 10 λεπτά..,να πας σε νοσοκομείο για εξετάσεις..,να..,να..να.."..

Ήμαρτον ρε Μήτσο δηλαδή..!
Βασικά,πέρα από τον πανικό που έχετε σπείρει,έχετε δημιουργήσει και "κοπανατζήδες" νόμιμους!Με την παραμικρή αδιαθεσία την "κάνουν" από τις δουλειές τους και περιορίζονται εις κατοίκον απομόνωση!..Να μου πείς,ο φόβος φυλάει τα έρημα,αλλά και ο πανικός όμως,εξαγριώνει τα ήρεμα..

Μπόλιασμα:Έβγαλες φιρμάνι να εμβολιασθούμε όλοι!..Αμ,δε!Σου παραχωρώ με μεγάλη μου ευχαρίστηση τα 5 κομμάτια που αναλογούν στην οικογένειά μου.Πάρε και τα δικά μας αντισώματα του εμβολίου ,είμαι χουβαρντού βλέπεις εγώ..!
Στη συνέχεια,έχεις κάνει τον ιατρικό σύλογο να τραβάει τα μαλλιά του,για ένα εμβόλιο που έχει χιλιάδες παρενέργειες και είναι αναμφιβόλου αποτελεσματικότητας..! Σαν υπουργός υγείας,βεβαίως και πρέπει να γνωρίζεις,ότι κάθε εποχή,εμφανίζονται διάφορες ιωσούλες..Όπως καλή ώρα ,υπάρχει μία λαρυγγίτιδας και αμυγδαλίτιδας..Ε,με αντιπυρετικά και ενίοτε με αντιβίωση,γινόμαστε περδίκια..!
...Παρατήρησα όμως και κάτι άλλο..Με όλο αυτό το τρελλοκομείο περί γρίππης και αλλόφρονης κατάστασης,έχουμε σταματήσει να ασχολούμαστε περί οικονομικών θεμάτων ,περί κρατικών προυπολογισμών,περί εργασιακών και επαγγελματικών προβλημάτων,περί φορολογίας,περί.."κρίσης",περί σκανδάλων..

Χμ!,δεν φταίω εγώ..,εσύ με οδηγείς σε πονηρές σκέψεις..

Σήμερα λοιπόν,έμεινα σπίτι-τι σου έλεγα;-και επι τη ευκαιρία,μιας που έχω τον χρόνο,λέω να μαγειρέψω παπουτσάκια!..

..Μέχρι να τηγανίσω τις μελιτζάνες,άκου αυτό..

4 σχόλια:

  1. για ντουβρουτζα που εχεις παθει,ομολογω πως εχεις διαυγεια.καλα τα λες!και μην μασας.μαλλον εσυ θα ισοπεδωσεις την νεα γριπη!ε,βεβαια,δεν ξερει με ποια εχει να κανει.σαν να μου φαινεται,πως την κατασκευασαν αυτην την γριπη στα εργαστηρια τους.για πρωτη φορα,ολοι οι λαοι του κοσμου,συμφωνουσαν σε κατι:πως αυτοι που μας κυβερνανε,τα κανανε σκ....α!ετσι επρεπε να φυγουμε απο αυτα και να νοιωσουμε φοβο και να μην τους ενοχλουμε.καταλαβες;ειμαι σιγουρη.
    οχι τιποτα αλλο,η γουρουνογριπη,απο τα ανθρωπινα γουρουνια προηλθε.τα καημενα τα τετραποδα δεν φταινε σε τιποτα.Αγνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οσο για τον Μητσαρα;Μητσακος μου φαινεται!πριν λιγο καιρο ουτε βαμβακι δεν ειχαν τα νοσοκομεια.τωρα;καθε μερα τον εχουμε μπροστα μας.δεν λεω,ωραια μουρη,αλλα οπως λεει η γιαγια μας,τζιτζιφιογγος!Αγνη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΕ ΤΟΣΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΟΝ ΑΒΡΑΜΟ ΠΟΥ ΚΑΙΡΟΣ ΓΙΑ...ΑΠΛΩΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΓΝΗ ΜΟΥ,ΟΥΤΕ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΜΒΑΚΙ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ!
    ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΕΘΑΙΝΟΥΝ,ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ,ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΙΑΤΡΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ,ΓΟΝΑΤΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΥΡΑΣΗ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΩΡΕΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΤΡΕΛΛΑΜΕΝΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΑΣ,ΧΩΡΙΣ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ!ΑΛΛΑ Η ΓΡΑΒΑΤΑ..,ΓΡΑΒΑΤΑ..!
    ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΙΑ ΕΚΑΝΑ ΜΗΝΥΣΗ ΣΤΙΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ..
    ΝΑΙ,ΑΓΝΗ ΜΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ Η ΧΟΥΝΤΑ..ΑΡΤΟ ΚΑΙ ΘΕΑΜΑΤΑ ΠΡΟΣΕΦΕΡΑΝ ΣΤΟΝ ΛΑΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΟΥΝ,ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ,ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΣΤΡΑΒΑ..ΤΡΟΜΟ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΠΡΑΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ..

    -Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ-
    ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ..!ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΦΑΓΕ ΤΟ ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΟ ΜΠΟΥΓΑΔΟΑΠΛΩΜΑ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

...ό,τι έχετε ευχαρίστηση..